Spinning
Praktisk informasjon

  • Møt opp 15 - 20 minutter før timen begynner.
  • Still inn sykler (sete og styre).
  • Ta med minimum en 0,70 l flaske med vann. Det er ingen treningsform man svetter så mye i forbindelse som spinning.
  • Ta med håndkle og svettebånd for håndledd og hodet.
  • Spinning er intens utholdenhetstrening. Finn din riktige belastning ved ofte og småe justeringer på belastningsskruen. Stopp aldri å trø.
  • Pass på å få minimum 20 min oppvarming.
  • Den intense delen av spinningtimen begynner ca 5 minutter etter at timen har startet.
  • Følg med instruktøren slik at du disponerer kreftene etter hvor lange intensive perioder det er.
  • Man trenger ikke kjenne blodsmaken for å få effekt av treningen.
  • Rengjøre sykkelen etter bruk.
  • Yttergang til å henge av ytterklær/overtrekksklær. Garderobe og dusj tilgjengelig.

Alle som har kjøpt medlemskort kan delta fritt på alle gruppetreningene eller trene fritt på apparattreningsrommet.

 

 

Oppdatert 05.10.2017
Untitled Document


Tana Fysikalske Institutt AS

Maskevarreveien 5
9845 Tana

 

ČálliidAdmin
MailAdmin